Victoria ’03 heeft zich voor komend seizoen versterkt met twee bekende gezichten. Naast de komst van aanvaller Siebe Pal keert ook verdediger Cwainy Sebregts terug op Sportpark Albano.
De 26-jarige Pal trekt na een periode buiten het voetbal zijn kicksen weer aan. De Roosendaler moet met zijn aanvallende kwaliteiten voor extra impulsen zorgen binnen de selectie. Bij Victoria hoopt men dat de aanvaller met zijn ervaring en scorend vermogen een belangrijke bijdrage kan leveren aan het team.

Ook Sebregts maakt zijn rentree bij de club. De 26-jarige rechter wingback uit Oudenbosch doorliep in het verleden de jeugdopleiding van Victoria ’03 en speelde daarnaast voor Baronie. Na zijn periode bij SVC keert hij nu terug naar zijn oude club.
Sebregts staat bekend om zijn inzet, mentaliteit en energie langs de rechterflank. Met zijn terugkeer haalt Victoria volgens de club niet alleen een waardevolle versterking binnen, maar ook een speler met een sterke band met de vereniging. De Oudenbossche club spreekt dan ook van een warm weerzien met een echte clubjongen.











