Fuad Ismaili neemt na dit seizoen afscheid van SC Kruisland. De middenvelder gaat op zoek naar een club waar hij meer speelminuten kan maken en zich verder kan ontwikkelen.
De afgelopen jaren werd Ismaili regelmatig teruggeworpen door blessures, waardoor hij niet wist uit te groeien tot een vaste waarde in het elftal. Ondanks die tegenslagen wordt binnen de club positief geoordeeld over zijn kwaliteiten en potentie.
De belangstelling voor de middenvelder is inmiddels aanwezig. Prinsenland volgt zijn situatie al langere tijd en voerde eerder gesprekken over een mogelijke overstap. Ook Smitshoek en Unitas’30 worden genoemd als geïnteresseerde clubs.
Vooralsnog is niet bekend waar Ismaili zijn loopbaan zal vervolgen.










