De competitiewedstrijd tussen DESO en DBN’22 moet alsnog worden uitgespeeld. De KNVB heeft besloten dat beide ploegen woensdagavond terugkeren naar het veld om het laatste kwartier van het duel af te werken.
Zondag werd de wedstrijd in de 4e klasse C bij een 2-6 stand voortijdig beëindigd. Met nog ongeveer vijftien minuten te spelen besloten beide teams samen met de scheidsrechter om eerder af te fluiten. Zowel DESO als DBN’22 kampen al enige tijd met een krappe bezetting, waardoor het iedere speelronde zoeken is naar voldoende fitte spelers.
De situatie bleef echter niet onopgemerkt. Tijdens het duel was een waarnemer aanwezig en in combinatie met het ingevulde wedstrijdformulier besloot de KNVB alsnog in te grijpen. Daardoor moeten de resterende minuten nu alsnog gespeeld worden in Oss.











Zoek een hobby, knvb-knuppel 🤨