ONI heeft op indrukwekkende wijze uitgehaald tegen Capelle en plaatste zich met een overtuigende 9-0 overwinning voor de nacompetitie om promotie. Trainer Tijs van Bragt sprak na afloop van een middag waarop alles samenviel voor zijn ploeg.
“Het was eigenlijk vanaf het begin eenrichtingsverkeer,” blikte Van Bragt terug. “Capelle gaat de nacompetitie in om degradatie te ontlopen, maar wij wilden laten zien dat we klaar zijn voor de nacompetitie voor promotie. Dat hebben we denk ik wel gedaan.”
De ruime overwinning kreeg extra glans door de omstandigheden voorafgaand aan het duel. “In de warming-up vielen we nog twee jongens kwijt. Eén door privéomstandigheden en één met een kuitblessure. Dan moet je schakelen, maar de vervangers hebben het geweldig gedaan.”
Volgens Van Bragt zegt dat veel over de clubcultuur binnen ONI. “Dan zie je hoe groot zo’n kleine club kan zijn. Jongens vanuit het tweede en Onder 23 staan meteen klaar. Die zetten hun eigen elftal opzij en gaan voor het eerste door het vuur. Dat maakt me echt trots om trainer van deze club te zijn.”
ONI maakte er vervolgens een doelpuntenfestival van. Marijn Graversbergen nam drie treffers voor zijn rekening, Dylan de Ruijser scoorde tweemaal en ook Jens van Loon, Sander Blom en Lars van de Klepel wisten het net te vinden.
Met het oog op de nacompetitie kijkt ONI vol vertrouwen vooruit. “Waarschijnlijk wacht nu BRC. Dat zijn mooie wedstrijden waar je het uiteindelijk voor doet. We hebben er zin in.”











Goede namen ook 🤣🤣🤣🤣 iemand te diep in het glaasje gekeken???
Cris Timmermans 😂😂😂😂
Cris Timmermans denk dat het door Google Translate is gehaald om Tijs te vertalen🤣
Media: https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2Fv1.Y2lkPWJlMzAyMTE3dHJhZTV0YWt6dWlmOHd4Z2c3cjhvdnFzMnZrYjA1NGpld3lqenhtaSZlcD12MV9naWZzJmN0PXM%2F26hiu39XQHEjPKofu%2Fgiphy.gif&h=AUDu4-O4ybRKyZlyLoRNRxoVBLzH4ugg4hV80h2WRxZ2Z2eyiM1nEoAN_9p7_8qs4CND-BNmCJwvG8BvGnvIta0QUouz_8PVJnIs8bx6B1yCd1f8-2lFFhOiR-chTCSjvKeP6PTo6qj8xV-S&s=1