Noordhoek heeft zich geplaatst voor de nacompetitie om promotie. In eigen huis werd Molenschot met 3-0 verslagen, waarna de ontlading groot was bij spelers en staf.
In de eerste helft was duidelijk merkbaar wat er op het spel stond. Noordhoek speelde gespannen en kwam voor rust niet verder dan een 0-0 tussenstand. Trainer Anton Verweij zag zijn ploeg in de rust echter de juiste scherpte terugvinden.
Na rust volgde een bijzonder moment toen Joeri Reuvers, na zestien jaar selectievoetbal, onder applaus werd gewisseld. Sven Reuvers verhuisde vervolgens naar de spitspositie en stond vrijwel direct aan de basis van de openingstreffer. Uit een corner van Robin van Rijswijk kopte hij de 1-0 binnen.
Niet veel later verdubbelde Noordhoek de voorsprong via opnieuw Sven Reuvers. Na een fraaie aanval via Patrick Vermue, Luuk en Martijn Kerstens werd de bal strak voorgegeven, waarna Reuvers afrondde.
Ook de derde treffer kreeg een bijzonder tintje. De afscheid nemende Jordy van Geel kopte een voorzet binnen en bepaalde daarmee de eindstand op 3-0.
Trainer Anton Verweij was na afloop zichtbaar trots. “De ontlading na het laatste fluitsignaal was groot. We hebben de nacompetitie voor promotie gehaald en die 35 punten zijn niet gestolen. Ik ben ongelofelijk trots op mijn team. Wat een strijders.”










