Gabor Babos neemt afscheid van NAC Breda. De voormalig doelman en keeperstrainer maakte zijn vertrek bekend via zijn eigen Instagram-kanaal.
Babos was in totaal veertien jaar verbonden aan de club. De Hongaar stond zes seizoenen onder contract als speler en vervulde daarna verschillende functies binnen de technische staf. Eerst werkte hij twee jaar als jeugdkeeperscoach, waarna hij de afgelopen zes jaar actief was als keeperstrainer bij het eerste elftal.
Nu het competitieseizoen 2025/2026 is afgerond, heeft NAC Breda meerdere keuzes gemaakt binnen de technische staf. Assistent-trainer Tomasz Kaczmarek vertrekt na twee seizoenen bij de club. Ook keeperstrainer Babos en aanvalstrainer Matthew Amoah maken geen deel meer uit van de staf rondom het eerste elftal op het B O Infra Trainingscomplex in Zundert.
Met aanvalstrainer Anouar Diba en assistent-trainer Serdal Güvenç lopen nog gesprekken over een mogelijk langer verblijf. NAC verwacht daar op korte termijn duidelijkheid over te geven.
Technisch directeur Peter Maas spreekt zijn waardering uit voor de vertrekkende stafleden en bedankt hen voor hun inzet en bijdrage aan de club.
In zijn persoonlijke bericht kijkt Babos terug op zijn lange periode bij NAC Breda, waarin hij veel bijzondere momenten beleefde en mensen ontmoette. Hij spreekt zijn dank uit voor het vertrouwen en de kansen die hij kreeg binnen de club. Over zijn volgende stap is nog niets bekend.
.







