FC Den Bosch ziet een belangrijke speler uit de selectie vertrekken. Aanvoerder Teun van Grunsven vervolgt zijn loopbaan bij Gwangju FC, dat actief is op het hoogste niveau van Zuid-Korea. De verdediger stond nog tot medio 2027 onder contract, waardoor de transfer een vergoeding oplevert voor de Bossche club.
Van Grunsven kwam begin 2021 naar FC Den Bosch en groeide in de jaren daarna uit tot een vaste kracht in het elftal. De verdediger ontwikkelde zich tot een van de leiders binnen de selectie en kreeg uiteindelijk de aanvoerdersband om zijn arm.
In totaal speelde hij 142 officiële wedstrijden voor FC Den Bosch. Daarin was hij goed voor acht doelpunten. De afgelopen seizoenen maakte hij deel uit van de ploeg die zich twee jaar op rij wist te plaatsen voor de play-offs.
Met zijn overstap naar Gwangju FC kiest Van Grunsven voor zijn eerste buitenlandse avontuur. De Zuid-Koreaanse club komt uit in de K-League 1, het hoogste profniveau van het land.








