Tijdens de Brabant Boys Cup heeft s.v. Avanti’31 officieel het KNVB ARAG FairPlay Certificaat ontvangen. Met deze certificering laat de vereniging zien actief werk te maken van sportiviteit, respect en een professioneel scheidsrechtersbeleid binnen de club.
Bij de ondertekening waren aanwezig: Roy van der Steen (scheidsrechterscoördinator), Johan van Gerwen (wethouder sport), Martijn Laurant (namens de KNVB) en Maarten van Liempd namens het bestuur van Avanti’31.
Een speciaal woord van dank gaat uit naar Roy van der Steen voor zijn grote inzet en betrokkenheid bij het opzetten en verder ontwikkelen van het scheidsrechtersbeleid binnen onze vereniging. Dankzij zijn enthousiasme en inzet heeft Avanti’31 deze mooie stap kunnen zetten.
Bron: Avanti’31










