Kozakken Boys heeft het contract van buitenspeler Sidi Jalloh verlengd tot de zomer van 2027. De 21-jarige aanvaller maakte vorig seizoen de overstap van het O23-team naar de selectie van het eerste elftal en ontwikkelde zich sindsdien tot een vaste waarde in Werkendam.
Ondanks interesse van meerdere betaaldvoetbalclubs kiest Jalloh voor een langer verblijf bij Kozakken Boys. Met de verlenging onderstrepen speler en club het wederzijdse vertrouwen en de gezamenlijke ambitie om verder te bouwen aan sportief succes.
Jalloh doorliep eerder de jeugd van Alliance, Feyenoord, RBC en VV Roosendaal. Daarna volgden periodes bij Sparta amateurs, Aldershot Town in Engeland, Spijkenisse O23 en Kozakken Boys O23. Sinds vorig seizoen behoort hij tot de eerste selectie van de Werkendammers.











