De vijf Amerikaanse aandeelhouders van FC Den Bosch verkopen hun aandelen. Deze aandelen en alle bijbehorende verplichtingen, worden overgenomen door vier nieuwe partijen.
De afgelopen maanden waren bestaande aandeelhouders, de Raad van Commissarissen en directie van de Bossche betaaldvoetbalorganisatie op zoek naar nieuwe opportuniteiten en/of potentiële investeerders voor meer continuïteit in de bedrijfsvoering van de club. De samenwerking met de Amerikaanse mede-eigenaren is niet geworden wat partijen ervan hadden verwacht. Een aantal van hen kwam haar financiële verplichtingen ook niet meer na. Dit, en het gebrek aan vertrouwen dat hier in de toekomst verbetering in zou komen, maakte dat FC Den Bosch uitkeek naar nieuwe partners.
Amerikaanse aandeelhouders FC Den Bosch verkopen aandelen; club krijgt vier nieuwe aandeelhouders
De vijf Amerikaanse aandeelhouders van FC Den Bosch doen afstand van hun aandeel in de club. De aandelen en bijbehorende verplichtingen, worden overgenomen door vier nieuwe partijen
— FC Den Bosch (@mijnfcdenbosch) March 28, 2024
Bron: FC Den Bosch










